GEGEVENS VERZAMELEN

DATA

GEGEVENS VERZAMELEN

"We bekijken de wereld door een merkenbril”

Hoe staat uw merk er voor? Wat zijn uw doelstellingen? Hoe kijken klanten tegen u aan? We verdiepen ons in uw DNA en vergaren in korte tijd alle beschikbare informatie. We laten, desgewenst, een merkonderzoek uitvoeren via partners uit ons netwerk. Of verkrijgen data door creatieve workshops bij u op locatie. Zo ontdekken we wat u beweegt en brengen we in kaart waarom u goed bent in wat u doet of wat u maakt.

Een creatief concept gebaseerd op inhoud maakt ons uniek

ADVIES & CONCEPT

HOE, WAT EN WAAROM

“De merkbeleving als input bij het ontwikkelen van een concept”

Wij kunnen adequaat adviseren als wij u én uw bedrijf kennen. Als wij precies weten wat, hoe en waarom u iets doet. En wie u wilt bereiken. Op basis daarvan gaan wijaan de slag. Met uw merkstrategie en uw nieuwe corporate identity. Of uw creatieve campagneconcept. Wij (her)formuleren uw positionering en ontwikkelen campagnes die uw merk versterken. Een mooi ontwerp maken dat kunnen er meer. Een creatief concept gebaseerd op inhoud maakt ons uniek.

We realiseren alle mogelijke communicatiemiddelen en monitoren &
						bewaken de  continuïteit door middel van jaarplanningen. Wat goed is, moet goed blijven.

REALISATIE

UITWERKING NAAR MIDDELEN EN CONTINUÏTEIT BEWAKEN

“Een creatief concept brengt samenhang in de verschillende middelen"

Wij zorgen voor samenhang in uw communicatie. Daarvoor realiserenwe een eenduidig concept en design gebaseerd op de eerder verkregen input en merkwaarden. Vanuit onze aanpak werken we eerst aan inhoud, daarna aan vorm. We realiseren alle mogelijke communicatiemiddelen en monitoren & bewaken de  continuïteit door middel van jaarplanningen. Wat goed is, moet goed blijven. 

GEGEVENS VERZAMELEN